„Amikor azt mondod: 'Feladom!', gondolj arra, hogy ilyenkor másvalaki azt mondja: 'Egek, micsoda lehetőség!” Brown, H. Jackson



2010. augusztus 29., vasárnap

Nehéz hét után...

Sok munkával, de szerintem idén lett a legjobb a csopiszobám. Főleg a mesesarok:



Nagyon szeretem, és nagyon-nagyon tetszenek Halász Edit rajzai, így az Ő könyveiben található képeket színeztem(párommal) a nyáron, hogy minél barátságosabb lehessen a mesesarok. A rajzokat azért is színeztem, hogy a gyerekeim megismerkedhessenek népi motívumokkal, a sok animációs meseszereplők mellett. Valami széphez is jussanak...



Halász Edit rajzai mellett,még sok szépen rajzolt gyerek kép is található a falakon,és egyéb helyeken:

3 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon szép lett ez a mese sarok! Olyan sokat számít, hogy a gyerekek mit látnak, mert ebben a korban nagyon fogékonyak a szépre, jóra...

Hajnalka írta...

Köszönöm,én is így gondolom.

honfiviki írta...

Legeslegjobban a csillagos pizsiben, mackóval térdelő kisfiú tetszik. Őt hol találtad? Vagy saját rajzolat?

Nagyon ügyes vagy, majd írd meg, hogy mit szóltak a gyerekek a csoportszobához! :)